مردگی دنیا

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

مرگ زندگی یعنی...

حتی دیگه پیام تبلیغاتی هم برام نمی فرستند!

حتی دیگه مزاحم تلفنی هم ندارم!

حتی دیگه کسی وجودمو حس نمیکنه!

حتی دیگه مامانم هم حالی ازم نمی پرسه!

حتی خدا هم منو نمی بینه!

حتی پرنده ها هم با دیدنم فرار نمیکنن!

حتی دیگه استاد هم سر کلاس ازم درس نمی پرسه!

حتی دیگه تو هم سراغمو نمی گیری شریک لحظه های من!



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت20:06---18 آذر 1391
parande ham maro adam hesab nemikone

دلخون
ساعت16:33---18 آذر 1391


رها
ساعت13:56---16 آذر 1391
سلام رفیق حصاری ام وبلاگ جالبی داری ولی خیلی بوی ناامیدی میده همونی باش که توی کلاس هستی فدات خداحافظ
پاسخ:هوووووووووم


رها
ساعت13:56---16 آذر 1391
سلام رفیق حصاری ام وبلاگ جالبی داری ولی خیلی بوی ناامیدی میده همونی باش که توی کلاس هستی فدات خداحافظ

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:25---9 آذر 1391
باید خودم را ببرم خانه !

باید ببرم صورتش را بشویم…

ببرم دراز بکشد…

دلداریش بدهم ، که فکر نکند…

بگویم نگران نباش ، میگذرد…

باید خودم را ببرم بخوابد…

“من” خسته است …!


پاسخ:هوووووووووووم!


مورتال
ساعت17:12---9 آذر 1391
سلام ممنون پاسخ:هوووووووووووم؟؟؟؟ چی ممنون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مرگ, زندگی, حتی تو, حتی همه!,
تاريخ چهار شنبه 8 آذر 1391سـاعت 22:4 نويسنده farnaz
яima